2 februarie 2012

Renunta de azi la FUMAT!



            Daca ai accesat acesta postare e clar care este scopul ei, sunteti una din milioanele de persone care vor sa renunte la Fumat. Desi pare greu acest lucru este insa foarte usor de facut, nu trebuie sa va ganditi ca renuntati la ceva, nu renuntati la nimic, dimpotriva castigati mult mai mult, pur si simplu alegeti sa aveti de acum inainte o viata sanatoasa. 
           Majoritatea fumatorilor in perioada in care aleg sa nu mai fumeze, se supara din orice, devin mult mai nervosi si neatenti la ceea ce spun si fac, deoarece gandul si toata atentia li se indreapta catre aceea "minunata" tigara care iar scapa de tot stresul, nu se pot vedea privati de acest viciu, spunand ca multe lucruri nu ar mai fi asa interesante daca nu ar exista si o tigara(a bea o cafea, o iesire in oras), si tot cautand astfel de argumente intr-un final aprind iarasi tigara si spun:
 "- Eu nu pot sa ma lasa de tigari, e foarte greu!
   - Eu nu vreau sa renunt la tigari pentru ca imi place sa fumez !
   - Ce vor zice prietenii mei daca eu nu mai fumez...!
   - Sunt dependent de ele!
   - M-am certat cu "x,y", si simt nevoia sa aprind o tigare, poate am sa ma las           altadata! 
    - Asta e ultima tigara!
    - De maine nu mai fumez!"
           Dar de ce de maine si nu acum, aici intervine totul, ne cautam tot timpul diverse argumente si scuze pentru a reaprinde acea tigara, spunem ca nu putem sta fara ea, ba da se poate, lipsa de nicotina insa este foarte mica, dispare cam in 3 zile, dar puteti spune ca a devenit un obicei, ok...sa demonstrat ca un obicei se poate inlocui sau elimina in 21 de zile, dar cea mai mare problema sunteti voi, gandurile voastre, de aici pleaca totul...nu te obliga nimeni sa fumezi, tu esti singurul care decide acest lucru.
           Iti scriu aceste randuri in calitate de fost fumator, ca si tine in acest moment cautam pe net cum pot renunta la tigari, iar pe un forum am gasit o discutie in care se spunea ca au reusit sa renunte la fumat citind o carte, in prima faza prima mea reactie a fost sa rad :)))), zicandu-mi...ce treaba are o carte cu lipsa mea de tigari :))), dar tot cititnd acolo ma facut curios si am zis, ce am de pierdut..." tentative de genul...nu mai fumez, rup toate tigarile si maine ma trezesc nefumator......de unde, cum deschideam ochii..plecam la cel mai apropiat magazin, si o luam de la capat :)) " , asa ca am descarcat carte lui Allen Carr- In sfarsit nefumator, am citit-o in 2 zile, si apoi spre surprinderea mea lipsa de tigari si pofta de a fuma pur si simplu au disparut, astazi am aproape 3 ani de cand nu mai fumez, si nu regret nici o clipa ca am ales sa fiu nefumator.  
            Daca in cazul meu si al multor alte persoane a functionat, de ce nu ar merge si pentru tine, nu ai nimic de pierdut!

Pentru a descarca cartea click aici.